Siteden Duyurular

DUYURU:Ücret Karşılığı Web Tasarım-Metin2 Pwp Düzenleme İşleri Yapılır. (ysr-32@hotmail.com) Ekleyin.

13 Ocak 2012 Cuma

UYGULAMA 13 OCAK 2012 TARİHİ İTİBARİ İLE SORUNSUZ ÇALIŞMAKTADIR

Uygulamayı kullanabilmeniz için:
1-Yaşınızı 18 üstü olarak ayarlayın, yaşınız 18 üstü ise sorun yok
2- Hesap ayarlarından, güvenlik sekmesine gelin ve "güvenli gezinmeyi" kapalı olarak ayarlayın

ADIMLARI SIRASI İLE UYGULAYIN

Öncelikle bu adrese girerek aboneliklerimize izin vereceğiz:


Yani abonelik durumunu "herkese göster" herkes açık olarak ayarlayacağız


2. ADIM


Daha sonra profilimizden gizlilik ayarlarına girerek, gizlilik kontrolünü "herkese açık" konuma getiriyoruz.


3.ADIM

Profil sayfamızdaki "DURUM" kısmınıda "herkese açık" hale getiriyoruz.


4. ADIM
Şimdi can alıcı noktaya geldik size vereceğim bu uygulama adresine girerek uygulamaya izin verin

UYGULAMA LİNK'İ



5. ADIM

Şimdi Herhangi bir "Durum" girin ve aşağıda resimdeki gibi durumunuzu girdikten sonra "xxx dakida önce" gibi bağlantının üstüne gelin ve sağ tıklayarak bağlantının link'ini kopyalayın.


6. ADIM (SON ADIM)

4. Adımdaki gibi uygulamaya izin verdikten sonra uygulamadaki resme yani "uygulamaya gitmek için resime tıklayın" bölümüne tıklıyoruz ve aşağıdaki gibi ekran geliyor. Burdan durumunuzun kopyaladığınız link'ini giriyoruz. yani 5. adımdaki işlem.


Ha bu arada bir teşekkür'ü çok görmezsiniz demi !

Ha Bide YapamayanLarın Bir Yorum Atması YeterLi!

Yorum Atın Yardımcı Olalım :)












5 yorum: